İPTAL / İADE /DEĞİŞİM
Ürünlerde İade Süresi Ne Kadar ?
femias.com.tr web sitemiz ve Whatsapp sipariş hattımız üzerinden satın almış olduğunuz ürünlerin kullanılmamış ve deforme olmamış şartıyla iade ve değişim süresi fatura tarihinden itibaren "14 GÜN" dür.
Satın almış olduğunuz ürünlerin kullanılmamış ve deforme olmamış şartıyla iade süresi fatura tarihinden itibaren "14 GÜN" dür. Bu süreyi aşan talepler kabul edilemeyecek ve ürünler karşı ödemeli olarak tarafınıza geri gönderilecektir. İade işlemlerinin başlatılabilmesi için paketinizin içerisinde yer alan faturanız ile birlikte üzerine iade gerekçesini yazarak tarafımıza göndermeniz gerekmektedir.
Tarafımıza gönderdiğiniz iade talepleri ekibimiz tarafından kargonuz elimize ulaştıktan sonraki 1-3 iş günü içerisinde kontrol edilip değerlendirilir ve tarafınıza iade sürecinin başlatılması ile ilgili olarak SMS veya WhatApp ile bilgilendirme sağlanacaktır. İade işlemlerinde tarafımıza göndermiş olduğunuz ürünlerin ücret iadesi sağlanacaktır. Bu işlemler için İyzipay ödeme sistemimiz üzerinden yapılan alışverişlerde ödeme yapmış olduğunuz karta tarafımıza iade için göndermiş olduğunuz ürünlerin ücret iadeleri sağlanacaktır. Havale/EFT ödeme yöntemi ile satın alınan siparişlerde iade sürecinin başlatılması ile ilgili olarak SMS veya WhatApp ile bilgilendirme sağlanacaktır.
Kargonuzu anlaşmalı olduğumuz YURTİÇİ KARGO ile Alıcı adı “KRİS JOY KOZMETİK PAR. SAĞ. MED. TEKSTİL İÇ VE DIŞ TİC. LTD. ŞTİ.” ya da firma kodumuz 1053633861 belirterek karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz.
İADE İŞLEMLERİNDE ANLAŞMALI KARGO FİRMAMIZ YURTİÇİ KARGO İLE GÖNDERİM YAPMANIZ GEREKMEKTEDİR. DİĞER KARGO FİRMALARI İLE GÖNDERİLEN GÖNDERİLERİN KARGO ÜCRETLERİ FİRMAMIZ TARAFINDAN KARŞILANMAMAKTADIR.
Diğer kargo firmaları ile ücret tarafınızca ödenmek şartıyla gönderilen paketler için fatura üzerinde yer alan iletişim bilgilerimizi kullanabilirsiniz.
YURTİÇİ Kargo’nun web sitesi üzerinden kurye talebinde bulunabilirsiniz.
TÜM İADE VE DEĞİŞİM İŞLEMLERİNDE FATURA İBRAZI ZORUNLUDUR!
Siparişim ayıplı/defolu/yanlış gönderilmiş Ne yapmalıyım ?
Satışa sunduğumuz tüm ürünler, kargoya teslim edilmek üzere paketlenirken hasar kontrolünden geçmektedir. Nadiren yaşanılan ürün ayıplı/defolu/yanlış şekilde tarafınıza ulaştıysa böyle bir durumda süreç şu şekilde işlemektedir;
Paketinizin içerisinde yer alan Fatura üzerine teslim aldığınız ürünün durumunu yazarak, fatura üzerinde bulunan adresimize anlaşmalı olduğumuz kargo firmamız YURTİÇİ KARGO ile KARŞI ÖDEMELİ Müşteri adı: KRİS JOY KOZMETİK PAR. SAĞ. MED. TEKSTİL İÇ VE DIŞ TİC. LTD. ŞTİ. ve Müşteri Numarası: 1053633861 bilgilerini belirterek göndermeniz gerekmektedir.
Siparişimin kargo paketinin dışı deforme olmuş ve ürün/ürünler zarar görmüş ne yapmalıyım ?
Siparişiniz kargo görevlisi tarafından adresinize ulaştırıldığında, ürünü teslim almadan önce mutlaka dış pakette hasar kontrolü yapın ve herhangi bir hasar gördüğünüz anda "Durum Tespit Tutanağı" hazırlatın.
Sipariş tesliminden sonra fark ettiğiniz bir hasar durumunda, ilgili kargo şubesiyle hemen iletişim kurmanız ve "Durum Tespit Tutanağı" hazırlamalarını istemeniz gerekir. Eğer kargo şubesi size bu konuda yardımcı olmuyorsa, lütfen en kısa sürede 0553 070 18 07 iletişim numaramızdan bizi bilgilendirin.
Hasar Tespit Tutanağı ile birlikte hasarlı ürünü fatura üzerinde yer alan adresimize gönderdiğinizde ürün değişim ya da iade işlemleriniz hızla tamamlanır ve size bu konuda bilgi verilir.
Ürün İadesi yaptığımda ödediğim tutar bana nasıl iade edilecek?
Ürün iadesi yaptığınız zaman, tarafımıza gönderdiğiniz iade talepleri ekibimiz tarafından kargonuz elimize ulaştıktan sonraki 1-3 iş günü içerisinde kontrol edilip değerlendirilir ve tarafınıza iade sürecinin başlatılması ile ilgili olarak SMS veya WhatApp ile bilgilendirme sağlanacaktır. İade işlemlerinde tarafımıza göndermiş olduğunuz ürünlerin ücret iadesi sağlanacaktır. Bu işlemler için İyzipay ödeme sistemimiz üzerinden yapılan alışverişlerde ödeme yapmış olduğunuz karta iadeniz sağlanacaktır. Havale/EFT ödeme yöntemi ile satın alınan siparişlerde iade bilgileri (Banka Hesap Bilgileri) ile ilgili olarak işlemlerin başlatılması için SMS veya Whatsapp üzerinden bilgilendirme sağlanacaktır.
* Ödemenizi web sitemiz üzerinden kredi kartıyla gerçekleştirdiyseniz, taksitli işlemleriniz taksitli olarak, tek çekim işlemleriniz tek çekim olarak 3 ile 14 iş günü içerisinde kartınıza iade edilecektir.
* Ödemenizi web sitemiz üzerinden debit kart ile gerçekleştirdiyseniz, tek çekim olan işleminiz banka hesabınıza 3 ile 14 iş günü içerisinde kartınıza iade edilecektir.
* Ödemenizi web sitemiz üzerinden sanal kart ile gerçekleştirdiyseniz, tek çekim işleminiz kartınıza 3 ile 14 iş günü içerisinde kartınıza iade edilecektir.
Ürün İadesi Hesabıma Neden Geçmedi ?
İade sürecinde yaşanabilecek gecikme durumunda detaylı bilgi için WhatsApp Destek hattımız (0553 070 1807) ile iletişime geçebilirsiniz
* TÜM İADE VE DEĞİŞİM İŞLEMLERİNDE FATURA İBRAZI ZORUNLUDUR!
Satın aldığım ürünün bedenini ya da farklı bir ürünle değişimini yapabiliyor muyum?
Ürün ya da beden değişimi yapılmamaktadır. Değişim yapmak istediğiniz beden ya da ürünü web sitemizden yeniden satın alabilir ve elinizde bulunan ürünü iade olarak gönderim sağlayabilirsiniz. Bu şekilde işlemleriniz daha hızlı gerçekleşmiş olacaktır.